2011. március 31., csütörtök

A dolgok véget érnek...

...és az nem is olyan nagy baj :)
Ma teljesen hivatalosan is leadtam a diplomamunkámat. Kevésbé hivatalosan már 10 napja leadtam a profnak, majd elvittem egy példányt csudaszépen beköttetni, és aztán ültem boldogan a babérjaimon. Egészen addig, míg rá nem jöttem, hogy 2 példányra tart igényt az egyetem. Szerencsére még pont volt időm egy újab adagot köttetni, ma délelőtt az Andrist elszalajsztani érte, aki a végleges pakkot leadta a tanulmányin határidő előtt 46 perccel. Sima ügy.
A mai nappal véget ér a Landesmuseumhoz fűződő édesbús kapcsolatom is. Ma volt egy kis búcsúbulim az aranyos kollegákkal, amire sütöttem egy kuglófot, illetve kaptam ajándékokat is: egy bazi nagy cserép virágot (ez is kap egy esélyt, meglátjuk, hogy lesz-e benne annyi kitartás, mint a snidlingben), illetve egy utalványt egy jó kis étterembe. Nem véletlenül ők az aranyos kollégák :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése