2012. június 29., péntek

Kimenő

Tegnap este kimenőt kaptam, mint egy rendes dadus: Zsoltékhoz fuvarozott a Máté. Az igazat megvallva iszonyatosan álmosnak éreztem magam, de ez nem tántoríthatott vissza, nagyon jó volt egy kicsit kiszabadulni. Hetek óta először láttam újra a belvárost, még ha csak autóból is, és rájöttem, hogy az időm nagy részét annyira a lakásban töltöm (mert irtó meleg van, és még itt a legelviselhetőbb, plusz Dávid nem annyira a séta barátja egyelőre), hogy távolra már alig látok, a szemem egyszerűen elszokott tőle.
Jót beszélgettünk, gyerekes témákról csak kicsit, nem zúgott a babyphone, és egy pár órára viszonylag önálló személyiségnek éreztem magam.


"- Minden harmadik csütörtökön- mondta Banks mama. - Kettőtől ötig.
Mary Poppins szigorúan mérte végig.
- Nagysága, kérem - mondotta -, előkelő házaknál minden második csütörtök a kimenő, mégpedig egytől hatig. És így lesz itt is, mert különben -  Mary Poppins elhallgatott, s Banks mama tudta, mit jelent ez a hallgatás. Azt jelentette, hoyg Mary Poppins nem marad meg a háznál, ha nem teljesítik a kívánságát.
- Jól van, jól van - mondta hirtelen Banks mama, ámbár szerette volna, ha Mary Poppins nem ismeri annyival jobban az előkelő házak szokásait, mint ő."
(A kimenő. A csudálatos Mary)

1 megjegyzés: