2012. szeptember 19., szerda

Luzern

Vasárnap átruccantunk Luzernbe, amire semmi különösebb okunk nem volt. Jó időt jósoltak, nekünk kedvünk volt kimozdulni, Luzern pedig szép. Illetve ott lakik Ignacio és Sibylle, úgyhogy velük ebédeltünk.
Újdonságként volt parkban tisztába tétel és szoptatás:
két kis láb kikandikál alul
Dávid pedig felfedezte a várost:
megyünk ki a tóhoz
A hordozókendőt elfelejtettük elvinni, így kézből élvezhette a kilátást, ami a cipelőnek előbb-utóbb deréktörő mutatvány.

Újdonság volt, hogy egymás után két éjszaka is csak egyszer evett, akkor is üvegből, tehát én elvileg végig alhattam volna. Ehhez képest persze ezerszer felébredtem. Azt hiszem, nekem is meg kell majd újra tanulnom átaludni az éjszakát. Amúgy tegnap már visszatértünk a két keléshez, de szerintem egyelőre ez jobban meg is felel a manónak. Majd saját tempójában átáll.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése