2011. január 3., hétfő

Az új év eddig

Az új év nagyon jól indult, csak így tovább!
Szilveszterkor Zsoltékkal pizzáztunk, aztán megnéztük a tűzijátékot (megint majdnem a füst nyert), majd szépen hazamentünk, többre nem volt igény.
Elsején ettünk obligát lencsét, füstölt hússal megtámogatott leves formájában, én belmerültem az első kárcsonyi szakácskönyvembe (Chili & Vanília - van belőle mit tanulni/kipróbálni), este pedig hirtelen felindulásból sütöttem egy isteni kuglófot, recept hamarosan a másikon.
Tegnap pedig 4 év Zürichben lakás után végre eljutottunk a Dolder jégpályájára korcsolyázni, illetve szemügyre vettük magát a hotelt is. Ez nagyjából olyan teljesítmény, mintha Budapesten élnél, és 4 év után mennél el először a Városligetbe vagy vetnél egy pillantást a Gresham-palotára. A korcsolyázás szuper volt, egész hamar belejöttünk, és egyszer sem estünk.
Karácsonyfa a jégpálya közepén
Én természetesen összeszedtem harci sérüléseket is: az egyik cipő feltörte a sarkamat, a másik pedig úgy megszorította a nagyjlábujjamat, hogy a köröm most gyönyörű bordóslila színben pompáz. Az eredmény: szimmetrikusan sátikálok. Remélem, csütörtökre minden elmúlik, akkor megyünk 4 napra síelni.
A képet csórtam, a miénk még szebb volt
A korcsolyázást egy kis süti-kakaó kombinációval fejeltük meg magában a Dolderben. Roppant elegánsak voltunk síkabátjainkban és a korcsolyázáshoz felvett aláöltözetben (én hosszas gondolkodás után jó érzékkel az óvodásabb pulcsimat vettem föl), de nagyon kedvesek voltak velünk, és a desszertek emlékezetesek maradnak. A minőségről legyen elég annyi, hogy a mandarinzselével megbolondított csokimousse-félgömb egy már-már fekete csokikrém réteggel volt bevonva, amin nagyon csinosan nézett ki egy kis darab (étkezési) aranyfólia.

Hát így kezdődött a mi 2011-ünk, plusz 3 Pókember-filmmel. Imádom az akciófilmeket (főleg a képregényből készülteket), ez van.

1 megjegyzés:

  1. 1. Végül elvitted a korcsolyádat, vagy én csak gondosan előkerestem, és ottmaradt a garázsban?
    2. Azt a kuglófot meg kell sütnöm. Nagyon jól hangzik.

    VálaszTörlés