2014. április 10., csütörtök

Fészekrakós

A fészekrakási ösztön érdekesen jelentkezett. A gyerekszoba ugye már egy ideje kész, apróságokat majd adott esetben beszereznünk. (Épp tegnap este beszéltünk róla, hogy már el is felejtettünk, mi kell a csecsemőápoláshoz, de majd a kórházban emélkeztetnek rá. Rémlik valami köldökcsonk ápolás, de a többi a jótékony feledés homályába vész.) Viszont mióta szülési szabin vagyok, szabadidőmben lelkesen ténfergek a városban, és könyvesboltokban lakberendezési könyveket lapozgatok.
Ennél praktikusabb, hogy pár dolgot megfőztem, és lefagyasztottam. Illetve fejembe vettem, hogy az erkélyt még ég-föld rendbe kell tenni. Ennek megfelelően ma megvettem a növényeket, hogy muszáj legyen el is kezdeni a projektet. Most este megcsináltam a legmarceásabb részt, miszerint kiszedtem a tavalyi növényeket, és előkészítettem a ládákat az újaknak. Andris majd még hoz friss virágföldet, és akkor megcsinálom magát az ültetést is. Amúgy tavalyról két növény maradt meg: egy kakukkfű, illetve valami, ami úgy néz ki, mintha mindjárt virágzana. Ez utóbbiról fogalmam sincs, hogy mi lehet, nem nulla eséllyel gyom, csak jó a marketingje.
Terveim között szerepel még pár kiállítás, holnap pl. ezt nézem meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése