2014. október 23., csütörtök

Őszölés

Családegyesítési szándékkal nekifutottunk Németország közepének, és együtt töltöttünk egy hetet a berlini rokonyokkal. A dolog a következők szerint sikerült:

Csütörtök: utazás Abenbergbe, ami egy Nürnbergtől fél órára levő tündéri kis középkori városka, ahol van piactér (itt laktunk, épp búcsút tartottak), meg igazi vár, városkapu, cicák, tyúkok - szóval minden, mi szem szájnak ingere.
a város bő fele
Péntek: Dávid csak egy kicsit, Andris eléggé beteg (értsd: gyomorinfluenza avagy gy.i.). Andris a napot ágyban, mi Abenbergben töltjük, ami azért egy egész napra nem szolgál veszettül sok látnivalóval. Ég áldja a búcsút, megmentette a napot:
unokatesók körhintán
Szombat: Andris jobban van, elmegyünk a bő fél órára levő Playmobil Parkba, ami szuper. Egy egész hetet el lehetne ott tölteni. Estére Brumi beteg lesz (értsd: gy.i.).
lapátolás a "kőfejtőben"
Vasárnap: utazás a második szállásra Thüringiába. Dél körül úgy tűnik, Dávid beteg lesz, de végül nem. Érkezés egy igazi DDR szállodába, volt némi időutazás jellege. De nagyon jó a kiszolgálás, van játszószoba, játszóház, wellness, medence, reggeli-ebéd-uzsonna-vacsora. Ella bájának köszönhetően a kb másfél órás check-in sort megkerülve jutottunk szobakulcshoz.

Hétfő: Andris visszaesik, fél napot ágyban tölt. Kint hideg és irtó erős szél, de szerencsére a szállodában el lehet szórakoztatni az aprónépet.

Kedd: Bo beteg lesz (gy.i.), gyerekek továbbra is a szállodában buliznak. Délutánra jut egy masszázs.

Szerda: hazautazás, gyerekek példásan nyomták le az 500 km-t.

Nem volt igazán optimális, na :) Következőre strandra megyünk.

Mindeközben a kislányok jól szórakoztak:
Noresz szimultán bűvöl
Ella az abenbergi várban

1. A másfél órás sorban állás a retrós életérzést kívánta volna fokozni?

A közelben nyaralgattunk mi is 3 éve.