2015. november 8., vasárnap

Hétvégézünk

Ez a hétvége nem kispályás (és még nincs vége).
A szombat reggelt a szokásos úszással indítottunk Dáviddal, utána Andris a gyerekekkel elment játszóházba, én pedig hazarohantam befejezni az ebédet és "egy kicsit" összekapni a lakást. Ugyanis ebédre jött két házaspár, Andris barátai a squashklubból. Miután őket megetettük (volt borjúsült, tejszínes kurmpligratin és baconbe csavart zöldbab, utána almáspite vaníliafagyival), a gyerekeket letettem aludni, és lehetett nyugiban beszélgetni.
Fél 4 körül a vendégek elmentek, Dávidnak pedig 4-re meghívása volt. Életében először ment át játszani egy másik családhoz úgy, hogy egyedül ott is maradt, ráadásul mindezt sviccerül tette. Persze a vendéglátók Hannáék voltak, Dávid bölcsis barátnőjéék, akik a szemközti házban laknak. Fél 7-re aztán mi is hivatalosak voltunk, és a nap egy közös családi pizzázással fejeződött be.
Ma délelőtt Susannéék új házát néztük meg Wettswilben, brunch-olással egybekötve. Mivel részünkről házszentelő volt, ezért vittünk (diós)kenyeret - amit én sütöttem reggel -, illetve só helyett proseccót. Végülis az is fel tud mutatni minerális jegyeket ;) És brunch kellék. Ráérős kajálgatás után aztán Dávid kérésére autóval elmentünk az istállóba, ahol Verbena, Susanne lova lakik. Ott megsétáltattuk a lovat, illetve magunkat is.
Dávid, Lotta és Ella felhasználják az öntapadós cetli készletet
a babakocsi nem menő, Lotta így sétál
Most általános alvás, délután pedig még nekifutunk egy játszóterezésnek Sonjáékkal, csak hogy a gyerekek ne unatkozzanak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése