2011. május 18., szerda

Hatékonyság ++

Ma reggel 10 előtt elküldtem egy pályázatot egy aukciósházba, és fölhívtak a SwissRe-től, hogy interjút egyeztessenek velem (ez adminisztratív munka, nullkultúr). Tegnap is elküldtem egy pályázatot, a Fotostiftung Schweizhoz. Szóval talán mégsem vagyok annyira reménytelenül lusta az álláskereséshez :)
Hétfőn csurrant-cseppent egy új szakácskönyv is, de azért ezt most kimagyarázom: a Migros (az itteni nagy ABC-láncolat) kiadott egy szezonális főzésre buzdító szakácskönyvet, amiben vannak továbbá környezetvédelemmel, ételtárolással és sok egyébbel kapcsolatos pratikus információk is. Mivel én törzsvásárló vagyok (mint a svjáci lakosság fele, a másik fele Coop törzsvásárló), ezért kaptam egy kupont, amivel az eredetileg 29 frankos könyvet 9 frankért lehetett megvenni. A hülyének is megéri. Hát így lett nekem új szakácskönyvem. (Egy volt guglis kollegina azt mondta, hogy elhatározta, hogy addig nem vesz új szakácskönyvet, amíg mindegyik már meglevőből legalább egy receptet me gnem főzött. Ezt én akkor túlzásnak éreztem, de idő közben kezd jogos - és lassan irreális - cél lenni.)
Végezetül itt egy tegnap esti/éjjeli kép a Zsoltékkal, hogy lássátok, milyen szépek is vagyunk:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése