2012. október 25., csütörtök

Második nap a bölcsiben

Ígérem, hogy nem lesz külön blogbejegyzés minden egyes bölcsis napról, de ez volt az első, hogy otthagytam, így ez megérdemli a megörökítést.

Disclaimer: a következő sorok annyira rózsaszínűek, hogy erre érzékeny személyeknél alkalmasak lehetnek a nyugalom megzavarására.

A terv szerint ma 9-re vittem a manót, és 11-re mentem érte. Megérkezés után kb fél perccel átadtam az óvónéninek, majd eljöttem. 11 előtt 10 perccel telefonáltak, hogy még ne menjek, mert a gyerkőc nagyot játszott, és még alszik. Majd szólnak, ha felébredt. Hívtak is újra fél 12 után, hogy felébredt, mosolyogva fogadta az ismeretlen környezetet, mehetek. Amikor befutottam, épp a tükörképével kokettált. Melina beszámolt, hogy játszott csörgőkkel, nagyokat nevetett, elbűvölte Dianét, a másik óvónénit is. Utána simán elaludt, és az sem zavarta, amikor a többi gyerek később bement aludni.

Holnap folyt. köv., akkor már ott is fog enni egyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése