2013. március 20., szerda

Felnőttek

Kissé elhanyagoltam a blogot felnőtt szempontból.
Jól vagyunk, köszönjük.

Részletesebben:

A múzeumban (külön szekció Zsuzsának :)) egészséges pörgés van. Lehet bírni a tempót, de nem is unatkozunk. Aért a november-decemberi őrülettől távol állunk. Stefan, a váltópartnerem bejött múlt pénteken (az én napomon), hogy tartsuk a tempót, ma pedig a szabad délelőttömet én töltöttem az irodában, és elintézem nem sürgős, de rég az inboxban csücsülő emaileket. Nem tudom, hogy írtam-e már, de tervezek előbb-utóbb angol nyelvű tárlatvezetéseket tartani a múzeumban - először az állandó kiállításon, aztán a szeptemberben nyíló Nagy Károlyon is. De nincs időm egyelőre készülni, tanulni ezekre. Elvileg a szerda délelőttök erre a célra szolgálnának - illetve nekem szabadidőnek -, viszont amíg tüzet kell oltani, addig az a prioritás.
Amúgy az osztályon uralkodó munkaerőhiány kérdését jól jellemzi, hogy amikor Stefan április végén elmegy szabira, akkor abban az esetben lesz tárlatvezetés foglalására lehetőség, ha szerénységem jelen van. Nincs helyettes, nem tud senki más beugrani. Úgyhogy most épp ezt a két hetet szervezem, de jól áll az ügy. Utána majd én megyek szabira, és Stefan bepótolhatja a kimardt napjait.

Miután találtunk egy szuper bébiszittert, lett heti egy esti kimenőnk is. Eddig már volt olyan, hogy ebből Anadrisnak squashverseny lett, nekem meg barátnőzés, illetve mentünk vacsizni is barátokhoz (szegényekre rázúdítottuk összes csecsemős tudásunkat, mert az első gyereküket várják). De tegnap az eredeti tervek szerint használtuk ki az estét, és elmentünk táncolni. Megkíséreljük ugyanis lindy hopos karrierünket újraéleszteni. Rémesen bénák voltunk, de élveztük, és mindenképp megyünk jövő kedden is. Aztán talán órákra is eljárunk, ha már kicsit felfrissítettük a tudásunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése