2014. március 8., szombat

Nőnap

A mai nap tiszteletére vettem egy csokor tulipánt (na jó, ezt amúgy is szoktam, pont mostanra hervadt el az előző csokor), este pedig Adrianával kimenőm volt. A helyi legnagyobb könyvesbolt hálózat szervezett mindenféle kis nőnapi programokat, mi az angol nyelvűben voltunk. Itt mindenféle egészséges (alkoholmentes) koktélokat lehetett iszogatni, illetve egy félig brit, félig japán lány által készített cukormentes sütiket kóstolni. Később egy rövid előadást is tartott arról, hogy ő hogyan talált rá a cukormentes diétára, és ez miért egészséges. Ez egy picit deprimáló volt, úgyhogy nem is hallgattuk végig, helyette beszélgettünk, illetve könyveket nézegettünk. Végül ő mindenféle lakberendezési kiadványokkal, én pedig az új Rutherfurd könyvvel gazdagabban távoztam. (Nem is tudtam, hogy írt egy új könyvet...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése