2014. június 25., szerda

Mindenféle egetrengető

Kis lépés az emberiségnek, de nagy lépések nekünk:

Tegnap este megejtettük első kimenőnket kétgyerekes szülőkként. Az apropó a hetedik házassági évfordulónk volt, de ettől még az elhatározás spontán jött. Maga az évforduló hétfőre esett, nekem eszembe jutott, és akartam estére fagyit venni, ezt viszont már elfelejtettem. Andrisnak meséltem, hogy így jártunk, erre neki eszébe jutott, hogy akár el is mehetnénk vacsizni másnap. Gyorsan fölhívta a bébiszittert, aki a délutáni műszak után még ezt is vállalta. Úgyhogy legnagyobb meglepetésünkre tegnap 9-kor egy étteremben találtuk magunkat, ahol felnőtt módra lehetett enni, és közben beszélgetni. Őrület. Én annyira izagtott voltam, hogy még ki is sminkeltem magam.

A mai újdonság viszont az volt, hogy abszolváltam első önálló délutánomat a két gyerekkel. Szerencsére jól sikerült - mindenki evett, amennyit és amikor neki kellett, voltunk játszóházban, bevásároltunk, és nagyobb idegroham nélkül túléltük a dolgot. Persze szegény Ella szívta meg legjobban a fene nagy önállóságot, mert először fölébresztettem, hogy időben odaérjünk a játszóházba. Ezt még egy adag kajával jól tolerálta. De amikor játszóházazás után a bevásárláshoz betettem a hordozóba, és ott azonnal elaludt (joggal), viszont a vásárlás végeztével átpakoltam az autósülésbe, amire fölébredt, akkor nagyon méltatlankodott. Csórikám érdekeit senki nem veszi figyelembe. Dávid persze élvezte a rászabott programot.

És pár friss kép:
építkezés az utcánkban 
barátkozás egy cicával 
Ellának hozza a zenélő bárányt
Végül egy vicces:
Amandától kaptunk pakkot, amiben voltak ajándékok Ellának, és egy kis csomag Dávidnak is. A fiatalúr ettől teljesen izgatott lett, és vacsoránál azonnal ki akarta bontani a maga kis szép, skót kockás papírba csomagolt meglepetését. Segítettünk neki, és ahogy körvonalazódott az ajádék, lelkes mosollyal felkiáltott: "Nem könyv!" Nagyon röhögtünk.
A csomagban egyébként egy hosszú újjú póló volt, amit azóta nem lehet leszedni róla.

P.S.: Nagyon szereti a könyveket is, nincs lefekvés mesék nélkül, és nap közben is sokat nézeget köteteket. Nem is feltétlenül gyerekkönyveket.
még a cédula is rajta van a pólón, de már büszkén virít benne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése