2010. augusztus 10., kedd

Könyvtár

Tegnap munka után rávettem magamat, hogy a diplomamunka komolyabb beindítása érdekében ellátogassak a helyi Egyetemi Könyvtárba. Szépen lassan visszajöttek az egyetemista emlékek: táskát, cuccot szekrénybe zárni, katalógusban keresgélni (a könyvtáros néni azt mondt, a hogy nyugodtan kutakodjak a gépen, úgy működik, mint a Google kereső ;)). A szabadpolcok érdekesek. A pincében vannak, kissé deprimáló helyen, viszont lehet játszani a polcrendszerrel, ami ilyen:
Jó sokat tekergethettem, mert a listámon szereplő ötödik könyv volt ténylegesen ott. A többit le kell foglalnom, mert ha nem foglalom le, akkor akár 2 hónapig is a kölcsönzőnél maradhat. Amúgy nagyon gyanús, hogy valaki hasonló témában alkot, mint én, mert mindig pont azok a könyvek hiányoztak, amiket én is kinéztem magamnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése