2014. augusztus 7., csütörtök

Megvilágosodás és egy bók


A megvilágosodás:
Ellával kölcsönös lustaságunkból kifolyólag abbahagytuk a szoptatást. Ettől az életem egyszerűbb lett, viszont úgy érzem, hogy nehezebb éjszakánként fölkelni, mint anno Dáviddal volt. (Vagy csak megöregedtem.)
Ma viszont megvilágosodtam: ha nem szoptatok, akkor lehet kávét inni! Így is tettem, és lőn csoda: kinyílt a szemem, színesben látom a világot, nem egy állandó szürke ködfátyolon keresztül, és még finom is volt.

A bók:
Állandó küzdelmet folytatunk az otthoni káosszal, és e küzdelem jegyében most épp elektromos cikkeket selejteztünk, pl. olyan töltőket, amik már nem töltenek semmit, ai ebben az évszázadban készült. A pakkot Ellával elvittük a helyi "szeméttelepre" (gyűjtőhelyre), ahol utánam fütyült egy munkás, és mondta, hogy csinos vagyok! Úgy ám!
A kocsiban a két gyerekülést nem látta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése