2014. augusztus 4., hétfő

Szabadnap

Az úgy volt, hogy Andris apasági szabiból kivette a múlt hetet. Azonban mivel itt augusztus elseje nemzeti ünnep, apasági szabit viszont csak heti bontásban lehet kivenni, ezért ez a hétfő is belecsúszott. Dávid bölcsiben volt, nekem pedig az a gonosz ötletem támadt, hogy akkor passzoljuk le Ellát is, és töltsük kettesben a napot. Szerencsére a bébiszitter is ráért, úgyhogy kirúghattunk a hámból.
Először elmentünk kedvenc Schoberünkbe (késői) reggelizni, majd kibéreltünk egy kis - és nagyon lassú - motorcsónakot, és két órát a tavon töltöttünk:
tengerészkapitány és a kékre lakkozott lábkörmök
Utána még egy (megint csak késői) ebéd is belefért, ahol én egy spanyol helyen American style spare ribs-et kértem. Nem csak az ízesítése, hanem a mérete is amerikai volt - a felét hazavittük:
5-kor én megjelentem otthon Elláért, Andris pedig a bölcsiben Dávidért, mint akik egy sima munkanapon vannak túl. Jó volt nekünk, ilyet majd még csinálunk.

1 megjegyzés:

  1. 1./ Élni tudni kell! ..és kell is:) Andris mindig is egy élveteg hapi volt a Mannék szerint.
    2./ Félve kérdezem, az Andris azon a képen egy kicsit se hasonlít az Arafatra?!:). Csak egy kockás konyharuha kellene...
    3./Lám a gondos nevelés, hogy még hajózásból is vizsgázott anno, igaz csak a Balcsin
    4./Dávidka egy hős és tüneményes azon a képen!
    5./Tóhoz persze hogy kék körmök, mi más is?!

    VálaszTörlés