2009. április 24., péntek

t-1


A mai nap nagyon sűrű, mert HOLNAP VAN AZ ESKÜVŐ!!!!!! Mármint a nővéremé :) Utána pedig jönnek hozzánk Zürichbe. :))))
Íme a sűrűség részletei:

- ma itthonról "dolgozom". Na jó, egy kicsit tényleg, de azért nem viszem túlzásba.

- reggel egy régi álmomat valósítottam meg, és elmentem a Bürkliplatzon levő piacra (név miatt kéretik nem röhögni, svájci). Amúgy ez esküvői megbízatás volt, és ennek megfelelően vettem a görögnél hatalmas olajbogyókat, feketét és zöldet vegyesen, vettem száríott paradicsomot és hummuszt (mert a görög nem csak görög, hanem közel-keleti is egyben). Aztán vettem még mindenféle sajtokat is, szerencsére kis táblán ott volt a nevük, úgyhogy viszonylag kuluráltan tudtam kérni, habár kiegészítő eszközként a mutogatás sem jött rosszul.

- alapból kéthetente van két mosónapunk, de a húsvét ezt jól megkavarta, úgyhogy már három hete nem volt lehetőségünk mosni. Mindehhez adjátok hozzá, hogy voltunk a húsvéti tánctáborban (pólócsere és esti bulira külön ruha), volt nálunk három ittalvós vendég, illetve Andris azért squasholni is jár. A tegnap esti állapot ezt jól tükrözte is, a kér szennyesláda már rég feladta a harcot, és a vendégszoba padlója vette át a szerepüket, ahol akkurátus kupacok sorakoztak, amiket ma szépen egyesével leszállítottama mosókonyhába. Szerencsére a menedzsereim ugyanebben az orszégban élnek, úgyhogy szemrebbenés nélkül vették tudomásul, hogy vannak prioritások az életben, a mosónap ezek között is igen előkelő helyet foglal el.

Holnap pedig Nagyon Fontos Ember leszek, mert nélkülem a Bori zabigyerekként születne. Izé... hol is van a személyim? ;)

1 megjegyzés:

  1. Hogy minden aggódó olvasót megnyugtassunk, megtalálta:) Boriból nem lesz zabigyerek.

    VálaszTörlés