2009. április 26., vasárnap

Now baby or never



Magamba szálltam, és ezennel megkezdődik a durva lemaradások behozása! De csalok, és mindent vissza fogok dátumozni, hogy ne bukjak le a jövő generációk előtt, akik komoly történelmi forrásént fogják olvasni kis életem folyását.

Az április minden kétséget kizáró fénypontja nővérkémék esküvője volt, amelynek tiszteletére mindenki csillogtatta főzőtudományát (mint az előző bejegyzésből látszik, én inkább csak a vásárlási tudományomat), komoly dilemmákat legyőzve választottunk ruhákat, cipőket és egyéb flancos kiegészítőket - vagy felejtettük otthon ugyanezeket -, illetve a női szekció kart karba öltve elment bulizni az esküvő délelőttjén Pest legjobb fodrász-kozmetikus duójához.
Na jó, azt hiszem az lesz a legjobb, ha megpróbálom összeszedni a gondolataimat, és szépen leírom a Napot.
Igazából már péntek este kezdeném, amikor is hazarepültem. Kicsit aggódtam, hogy a piacon beszerzett zsákmány hogyan  fogja kibírni az utazást, de viszonylag tűrhető állapotban érkeztek meg a dobozkák. Csak a hummusz volt kevésbé szalonképes, de másnap egy szép tálkában szervírozva már úrinőhöz méltón titkolta az előző napi megpróbáltatásokat.
Szombaton fél 8-kor dördült el a startpisztoly, ekkor elvonultam Anyuért, utána pár kaját és ruhát felpakolva átmentünk Eszterékhez, ahol Gyuri pizsamában reménytelenül küzdött a Kávéfőzés Szellemével. Onnan már persze késésben indultunk, jött egy kis dugó is, úgyhogy Menya meglehetősen ideges volt, pedig még csak fél 10 volt, az esküvő pedig 5-kor keződött. De addig mennyi dolog van még! El kell készülnie 3 ünnepi frizurának (Tanú a.k.a. Húg ezt megfejelte azzal, hogy neki tök előlről kellett mindent kezdeni: festés, vágás, és csak utána lehetett rátérni a cicoma részre), 3 szuper sminknek, aztán Menyát Boristul be kellett gyengéden fűzni a fűzőbe. Közben megérkezett Gyuri is a virágokkal illetve a Totyával, aki hozzám hasonlóan a sofőr szerepét (is) betöltötte. Gyuri sminket nem kapott, ellenben egy kis hajzselét igen. Utána én eltűntem, de befutott Andris és a DS, amely Élemedett korára a Családi Esküvői Autó megtisztelő címmel lett gazdagabb. Innen elgurultak fényképezkedni a Szépművészeti Múzeumba (köszi Tücsök!), de készültek képek a Hősök Terén és a kismetróban is a turisták nagy örömére. Ide most tök jó lenne egy szép linket beilleszteni, de a dolog nem ilyen egyszerű, szóval: http://www.duofoto.hu/# -> Képgaléria -> Esküvő 2009 -> Eszter & György.
Míg a fotózás tartott, a többi családtag bevette magát Eszterék lakásába, és mindent előkészített a ceremónia utáni fogadásra: kiraktunk végetlenül sok kaját, szépen megkomponált hidegtálakat, nagybátyám unokahúga iránti szeretettől vezéreltetve sajátkezűleg sajttálat is csinált, elrendezgettük és átrendezgettük az összes tányért, poharat, szalvétát, tálat és kávéscsészét. Közben én előállítottam a virágdekorációt, és rájöttem, hogy mégsem szeretnék virégkötő lenni, mert a rózsa szúr, és 100 szálat vagdosni és  értelmes formára kényszeríteni már nem akkora poén, mint 20-at.

From Eszter es Gyuri eskuvo

Fél 5 előtt valamivel felkerekedtünk a Gellért téri házasságkötő terembe. Pont időben érkeztünk, hogy meglássuk, hogy a DS begördül. Majd lefullad. És áll miatta a Bartók Béla úti forgalom. De igy ilyen autónak meg kell mindent bocsátani, és később nagyon szépen összeszedte magát.
A ceremónia nem fulladt könnyekbe, pl. ez volt az aláíráshoz választott zene - eléggé sok kuncogást hallottam magam mögött, de azt hiszem ilyenkor nem illik hátrafordulni, és összekacsintani emberekkel. Anno én ezt szerettem volna, de aztán más, ugyanilyen jó zenék mellett döntöttünk. A zenei koronát mégis Totyáék kreatívan átírt szöveggel énekelt nép- és nem népdalai jelentették, ott is kellemesen röhögcséltünk. Az anyakönyvvezető aranyos volt, kicsit tudott lazítani, persze ettől függetlenül igen mély átéléssel elmondta a kis sablonszövegét, de hát szegénynek ez a feladata.
A cermónia után én hazarohantam pezsgőket töltögetni, ezáltal lemaradtam a csoportfotózásról, amiről totál elfeledkeztem, de sebaj. Befutott a család is előbb-utóbb, és az első beszédekkel megkezdödhetett a kajálás. Természetesen a végetelen sok fogásnak csak egy része fogyott el, másnap az Ifjú Pár azzal szórakozhatott, hogy körbejárta a várost, és kis ételcsomagokat helyezett el gyanútlan családtagoknál. De lényeg az, hogy minden nagyon finom volt, és mindenki igyekezett rendesen pusztítani.
A családi összejövetel után pedig kezdődött a buli a Károlyi Palotával szemben, ahol ott volt sok-sok barát, meg persze rokon is, pizza és hatalmas pohár borok. Itt is elhangzottak újabb beszédek és szerenád a Friss Házasoknak, majd a dolog rendes bulivá fajult :)
A napról további képek Anyu albumában.

2 megjegyzés:

  1. Disz vidió iz nát övéjliböl in máj kántri. Plíííz, mi vót a zene, belehalok a kiváncsiságba!!!

    VálaszTörlés
  2. Lisa Ekdahl: Now or never :)

    VálaszTörlés