2009. június 20., szombat

"nyári" ""piknik""

De jó, hogy nem én szerveztem!

Pénteken volt a gugli rendes éves nyári piknikje, amit tavaly én szerveztem Susannéval. Akkor kétszer halasztottuk el ronda idő miatt, végül szerencsénk volt, és aznap tényleg sütött a nap. (Erről természetesen egy fia kép nincs.)
Idén mi a karácsonyi bulit csináljuk, a pikniket megkapta Marie és Kylie. Találtak egy szuper helyszínt, szerveztek gyerekszórakoztatást (ez az éves családi esemény), minden készen állt a felnőtteknek röplabda és pétanque versenyekhez. Hétfőn megnézték az időjárásjelentést, ami szerint pénteken kellemes idő lesz, lefixálták a helyszínnel a pénteket, és boldogan nyugovóra tértek. Majd másnap is megnézték ugyanazt az időjárásjelentést, és szívrohamot kaptak.
És eljő a péntek, és csak esett, és zuhogott, és esett, és zuhogott. A nem csekély menniységű nyári zürichi csapadék kb kétharmada erre a napra időzítette magát. A kajákat megettük, a gyerekek játékait beköltöztették (a csacsikon kívül mindent: ugrálóvár, játszószőnyeg, bohóc, arcfestés, és nem tudom, hogy még mi minden), úgyhogy ők tomboltak, majd 10 körül mindenki hazament, és nem igazán tudta, hogy az evésen kívül mivel is töltötte el az elmúlt 5 óráját.

De jó, hogy nem én szerveztem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése