2009. szeptember 3., csütörtök

30 is sexy


Először a címet kell egy kicsit elmagyaráznom, azt hiszem...
Szóval az úgy volt, hogy tavaly nyáron Martin barátunk 30 éves lett, és ebből a jeles alkalomból igencsak lógóorral jelent meg az irodában. Mondtam neki, hogy ezen nem kellene elkeserednie, sőt: "30 is sexy!" Később a barátnője mesélte, hogy ez nagyon bejött neki, egész nap ragyogott az arca, és fűnek-fának mesélte, hogy akkor ő most hivatalosan is szexis lett.
Gondoltam, hogy ha ez a trükk másnél működött, akkor magamnál is megpróbálom. A ráhangolódáshoz segített Maci blogbejegyzése, habár én már eredetileg is úgy álltam hozzá a dologhoz, hogy szerintem a 3. ikszet átlépni vicces dolog. De azért biztos, ami biztos aznapra kicsíptem magamat: volt rövid szoknya, meg lila magassarkú, meg estére még smink is. Kaptam a főnökömtől szép nagy virágcsokrot, meg mindenki mondta, hogy milyen jól nézek ki, elárasztott az sms- és email-özön, és a Gergőtől akkora nagy szülinapi puszit kaptam ebédnél, hogy a kolleganőim felhívták rá a figyelmemet, hogy ez most nem a férjem volt, hanem valami másik pasi.
Este az Andris elvitt vacsizni egy tóparti helyre, ahol csak franciául volt az étlap, és nagyon finom volt minden. Főétel után stratégiailag elmentem a mosdóba, és jól számítottam, mert mikor visszajöttem, egyszer csak megjelent egy torta is három csillagszóróval :) Az énekléstől megkíméltük a körülöttünk ülőket.
Mivel a szülinapom csütörtökre esett, ezért az estét az újabban szokásos programmal zártuk: elmetünk tácolni a Bürkliplatzra, ahol még mindig tartanak a nyári szabadtéri swing estek.
Hát így lettem én harmincéves.

1 megjegyzés:

  1. Végre van új poszt! Jól hangzik a nagy nap megünneplése, a lila cipőre meg nagyon kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés