2010. október 25., hétfő

Kalória- és filmdús hétvége

A hétvége az abszolút pihenés jegyében telt. Vole egy vendégünk is, Fanni, aki volt töritanárunk (engem a Trefortban, Andrist a Fazekasban tanította) lánya, és jelenleg Bielben au-pair. Nem feltétlenül fiatalító érzés, hogy tisztán emlékszem a születésére... viszont tény, hogy nem akarnék még egyszer 19 éves sem lenni.
Mivel Fanni au-pair családja borzasztó egészségesen kb. kizárólag zöldségeken él, ezért ezt próbáltam ellensúlyozni hazai ízekkel - már amennyire én magyaros kajákból értékelhetőt tudok előállítani. Pétek estére volt gulyásleves, vasárnap pedig zöldborsó főzelék húsgombóccal. Jelentem, fejlődőképes vagyok, mert most tökéletes főzeléket alkottam; állagra, ízre olyan volt, mint amilyennek lennie kell. Yesssss!
Szombat estére még plusz vendégeket is hívtunk, akik szokásos módon olyat kaptak, amit még soha nem főztem. Kell egy kis izgalmat vinni az életbe. Eljött Yaniv és Chloe, akik régi motorosok nálunk, rajtuk kívül pedig még Uwe, Mathijs, illetve Mathijs barátnője, Taylor. A két fiú anno a Google-nál dolgozott, de aztán önállósodtak, és androidos telefonokra programoznak. Taylor pedig franciatanár, de mivel amerikai, ezért nagyon nehéz Svájcban állást szereznie. Így Mathijs bő 3 év után búcsút int Zürichnek, és visszaköltöznek Hollandiába, ahol esetleg jobb lesz Taylor számára az álláspiac. A fiúk cége azért marad, csak most már lesz zürichi és amszterdami irodájuk. Két fővel ez egész szép teljesítmény ;)
A vendégjárás után gyorsan megnéztük a Csokoládét, ami jó kis délutáni haboskakaós film, aztán este átmentünk Mátéékhoz megnézni az Ocean's 13-t, amit kis híján megértettünk, de annyira azért mégsem. Ennek három fő oka volt: 1) a film - mint minden Ocean's - eléggé bonyi; 2) halkan néztük, hogy a gyerekek föl ne ébredejenek rá; 3) Máté hatékonyság címszóval minden filmet 1.1-szeres sebességen néz, így nem volt idő feldolgozni az infromációt. Úgyhogy a végén elolvastuk a megfelelő wikipedia-oldalt, hogy megtudjuk, mit is láttunk. Így már érthetőbb volt, de azért vannak felesleges dolgok a filmben, más részek viszont nincsenek rendesen kidolgozva, így nem is lehet teljesen megérteni. A legjobb így is az Ocean's 11 marad, és kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése