2010. november 1., hétfő

Nincs semmi

A hétvége nagyon-nagyon nyugisra sikerült, csak két vendéget hívtunk szombat estére, ezen kívül sokat nem tudok felmutatni. Talán még egy obligát tökfaragást, habár idén nem lett szépségdíjas. Bevallom, öt különböző fogással való zsonglőrködés közben/után már nem sok időm és energiám jutott rá, mielőtt befutottak volna a vendégek.
Andris volt egy squashversenyen, inkább kevesebb, mint több sikerrel, utána tárkonyos pulykaragu-levessel vigasztaltam.
Én a diplomamunkámhoz olvasgattam, mint mindig. Sikerült a múzeum könyvtárárból megszerezni egy tavaly kiadott jogi alapkönyvet, ami elvileg nem kölcsönözhető, nekem mégis odaadták, mert olyan aranyos vagyok. Itt amúgy megvan pár olyan könyv, ami az egyetemi könyvtárból mindig épp ki van kölcsönözve, viszont a Landesmuseum könyvtárába szerencsére édeskevesen járnak. És akik járnak, azok pedig nem a gazdasági és jogi aspektusú könyveket keresik. Nekem pont jó, olyan, mintha lenne egy magánkönyvtáram magánkönyvtárossal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése