2012. november 21., szerda

Szívóág update

A cumisüveg-mizéria megmagyarázhatatlanul megoldódott, legalábbis hétfőn rendben mentek a dolgok. A bölcsit megkértem, hogy próbáljanak Dáviddal egy másik típusú üveget, és csodák csodájára abból ivott. Az üveget további kísérletezésre megkaptuk péntekig, de nagyon még nem erőltettem itthon.
A hétfői nap másik hozadéka - azon kívül, hogy megszakítás nélkül tudtam dolgozni, ebből kifolyólag haladtam, ebből kifolyólag fogytak a feldolgozatlan emailek, ebből kifolyólag időben le tudtam lépni, és még inni egy börge édes meleg valamit a Starbucksban -, hogy Dávid éjszakai alvási rekodot döntött. Megszakítás nélkül durmolt este 8-tól hajnali negyed 6-ig. Utána egy kis rábeszélés árán még visszaaludt 8-ig. Ezt a barvúrt tegnap enyhén szólva sem ismételte meg, de nem lehet minden nap olyan tökéletes.
Hozzátáplálás egyelőre halasztva, előbb találjunk vissza a rendes kerékvágásba. Majd hétvégén újra próbálkozunk, esetleg répa helyett őszibarackkal, hátha az jobban bejön.

3 megjegyzés:

  1. Nanáhogy, kinek ne jönne be az őszibarack? Én emlékszem olyanra, mikor még Bori is megette. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te vagy az egyetlen tanúja annak, hogy a Bori valaha evett gyümölcsöt:)

      Törlés
  2. Mi almával kezdtük, és azt hiszem kb 2 hét után kezdte el komolyabban enni. Kitartás. A cumisüveg pedig tényleg talányos ( milyen típus, mekkora lyuk ), de Nóri sosem lett igazán nagy barátja.

    VálaszTörlés