2010. április 6., kedd

ITH'10

Ha husvet, akkor nekunk immaron masodik eve bekoszont a tancorulet.

Mivel par honapot kihagytunk telen, ezert ugyanarra a szintre jelentkeztunk be, mint tavaly, de aztan fel nap utan atmentunk az intermediate-advanced csoportba, ami jo dontesnek bizonyult. Kiderult, hogy sok tanar kb. ugyanazt tanitotta, mint egy evvel ezelott, ugyhogy egy uj szint pont kellett nekunk, illetve a fontebbi csoportban felannyian voltak, tehat el lehetett ferni a teremben, ami vegulis nem hatrany.

Tanultunk egy csomo uj lepest, es sok altalanos okossagot is, ugyhogy szerintem altalanossagban is ugyesedtunk: Andris jobban vezet, en talan egy kicsit jobban kovetem, es tobb kozunk van a zenehez is. A lepesekrol majd foltoltok megint videokat a YouTube-ra, azt hiszem vannak olyan rokonaim es uzletfelim, akiket ez erdekelhet :) A felhozatal: Jojo es Hence, Åsa es Daniel, Marie es Hasse, ujdonsagnak Jessica es nemujdonsagnak Lennart. (Fenykepek ezuttal nincsenek, bocs.)

Persze voltak bulik is estenkent, sot, a tavalyi haromhoz kepest negy. Volt mar csutortok este egy kis bemelegito tanc, amit egy jo thai vacsoraval alapoztunk meg, ugyhogy talan egy hajszalnyival kevesbe mozogtunk konnyeden, mint amugy... Pentek este a szokasos burlesque tematika volt, amire kepesek voltunk ugyanazt folenni, mint egy eve, de en szombaton adtam egyet a latvanynak, es a James Bond partira folvettem a nyitott hatu, arany menyecsekruhamat. Igy most mar buszken elmondhatom, hogy haromszor volt rajtam: sajat eskuvo, Doriek eskuvoje es ez a buli, Golden Eye stilusban. Mondjuk a szetrugott kis tornacipom nem passzolt annyira hozza, viszont oruletes elonye, hogy tudok benne tancolni. A zene irto jo volt, akkor is, ha nem neztel ra a zenekarra, ha pedig rajuk neztel, akkor meg jobban leesett az allad, mert 8 es 16 ev kozotti gyerekekbol allo big band nyomta. A vasarnap esti mulatozas egy kicsit megint mesevilagos lett, itt a ceges karacsonyi bulira beszerzett szarnyaknak lattam ismet hasznat. Erdekes, hogy mik nem jonnek jol egy haztartasban...

Igyekeztem azert husvetot is csinalni a tancorak es az esti bulik kozott. Szombat este baranyt ettunk, vasarnap pedig sutottem kalacsot, volt sonka, tojas, torma es ujhagyma, ugyhogy legalabbis kulinarisan megfeleltunk az elvarasoknak.

Lindy hopos lelkesedesunk ismet az egeket verdesi, mar nagyon varjuk Herränget, es addig is ma este gyorsan elmegyunk gyakorolni, vasarnap "otorai teara", majusban pedig kezdodik a szabadteri edes elet a BurkliHoppal a to mellett.

1 megjegyzés:

  1. ahogy mondtad is, várjuk a képes (videós) beszámolót...
    BurkliHop? ez a név nem semmi! :-)

    VálaszTörlés