2010. április 30., péntek

Nincs semmi kulonos

Mult hetvegen egyetemen voltam, ugyhogy nem tortent semmi vilagrengeto. Tancrol volt szo, es az egesz csoport lelkesen elvitatkozgatott olyan dolgokrol, amihez senki nem ertett (Robert nem tudott jonni, de o ugysem szolt volna bele). Szerencsere a nyafogos-session atvaltozott nemnyafogosba, es inkabb mindenki elmeselte, hogy epp mit csinal. Ez azert erdekes, mert az emberek epp a kulonfele gyakorlataikat abszolvaljak, es teljesen orult helyeken dolgoznak: egy zenetortenesz a Tschibonal, egy kepzomuvesz a Deutsche Banknal, egy bankar a bieli szinhaznal, egy jogasz a montreux-i operanal. Hab a tortan a diplomamunka-temak es temavezetok kivalasztasa. Igy nagyon jo volt a beszelgetes, mindenkinek volt mondanivaloja, de nem lelkekben vajkaltunk.

Ma fogom beadni a felmondasomat, es amilyen idiota feladatokat kaptam mostanaban, kulonosen ezen a heten, nem is fog fajni a szivem. De nagyon vicces nezni az emberek arcat, amikor elmondom nekik, hogy mashol fogok dolgozni. Altalaban kicsit szomorkodnak, ami jol esik, aztan megkerdezik, hogy hova megyek, es amikor megmondom, hogy a Landesmuseumba, akkor azt mondjak, hogy az nagyon izgalmasan hangzik, ami meg jobban esik.

Holnap van majus 1, ami iden duplaszivas, mert nem eleg, hogy nem kapunk ra szunnapot, de legalabb bevasarolni sem lehet, mert szombaton minden zarva lesz. Ennek oromere viszont ma folkeltem korabban, es utban az iroda fele beugrottam a burkliplatzi piacra. Zsakmanyoltam nagyon sok szuper zoldseget (retek, bebispenot, paradicsom, karalabe, sparga, salottahagyma), meg kucsmagombat, meg gyonyoru epret, es teljesen feleslegesen egy kecske-tehen-juhsajtot, ami gyengeden illatozik itt mellettem. Viszont sajnos ricotta az egesz piacon nem volt. Probalt az egyik elado kedvesen rabeszelni egy kis ricottaval toltott friss tesztara, de mondtam, hogy abbol nem annyira lesz torta.
Piacozas elott a Coopban megvalositottam egy regi almomat, amennyiben vettem 6 db keramia felfujt format, ezek utan mar tenyleg csak egy kis konyhai faklyat szeretnek, es akkor felszereltnek tekintheto a konyham. A felfujt formakban egyebkent egy Nok Lapjaban olvasott receptet szeretnek kiprobalni, amolyan villasreggeli stilusu etel: a format kibeleled leveles tesztaval, beleutsz egy tojast, es az egeszet sutoben megsutod. En arra gondoltam, hogy a tojas tetejere teszek egy pici reszelt sajtot, ugyhogy elvileg a saj szepen megpirul, alatta pedig a tojas nem sul teljesen kemenyre. Snidling biztosan kerul a kesz mure, mert 1) passzol a tojashoz, 2) van friss az erkelyen, de esetleg egy salatat is osszedobok hozza, aminek lesz koze a retekhez es talan egy kis tokmagolajhoz is.
Vannak meg egyeb kulinaris elkepzeleseim is, de azokat majd akkor oszom meg, ha megvalositottam oket, es jol is sikerultek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése