2010. május 14., péntek

Hatekonysag

Ma intezos napot tartottam annak oromere, hogy szabin vagyok. A sok hatekonysag utan ugy gondoltam, hogy vegre megnezem a Kunsthausban a Buhrle-gyujtemenybol rendezett kiallitast. Mar egyszer rmegprobaltam kozvetlenul nyitas utan, es akkor az utcan kigyozott a sor. Ma is, mert 1) a tegnapi szunnap utan Zurich 80%-a kivette a mai napot, 2) a kiallitas vasarnap zar. Szoval ezt buktam, de vegulis nem olyan nagy gond, mert 1) az eredeti helyen mar ugyis lattam, 2) ugyis at fog koltozni veglegesen a Kunsthaus par even belul megepulo uj szarnyaba, es 3) amugy is az ikszedik impresszionista kiallitasom lett volna.

Tehat mi a logikus kovetkezo lepes? Kini a kedvenc Bellevue-i Starbucksa fele veszi az iranyt. Ami zsufolva van, mert ugye Zurich 80%-a kivette a mai napot. Azert sikerult egy asztalt szereznem, es nekialltam lecket irni hogyaszongya "Tradicio es innovacio: fontosak-e a tancban a gyokerek". Szep, es kedvesen nyilvanvalo kerdes. Szotar nelkul pedig roppant kreativan tudok irni, belekeverednek angol es magyar kifejezesek, aztan majd gepnel "nemetesedik" a szoveg. Lenyeg az, hogy egy ora alatt a Starbucksban tobbet haladtam, mint masfel nap alatt otthon. Draga lesz ez a diplomamunka, Kovacs neni!

2 megjegyzés:

  1. Remélem szeptemberig itt is megnyílik végre a Starbucks, különben honnan fogok ihletet szerezni a sulimhoz? :)

    VálaszTörlés