2010. május 2., vasárnap

Vasárnapi menü

Ebédre a tegnapi pástétom mellé ezúttal töltött paradicsom készült, Fűszeres Eszter szellemi segítségével. Szokásomtól eltérően kb követtem is a receptet, igazán csak egy pici darált diót szórtam a töltelék tetejére mielőtt rátettem volna a kalapját.
From Drop Box

Andris elment délután squasholni, én az egyik legelszálltabb egyetemi leckémen küzdöttem, amit egy újabb kis kajával kellett levezetni: megcsináltam az előre bejelentett leveles tésztában sült tojást, de nem sütöttem a tetejére sajtot. Finom lett, de nem tökéletes, mivel a felfújformák, amiket vettem picit mélyebbek, viszont nem olyan szélesek, tehát a fehérjének több idő kellett, hogy átsüljön, ennek eredményeképpen a sárgája sem maradt folyós. A tetejére vágtam egy kis friss snidlinget, és készült hozzá bazsalikomos paradicsomsaláta, Andris minden vitán felüli kedvence.
From Drop Box

Az estét a Vasember I-gyel zártuk, amit én kértem, mert néha jó akciófilmeket nézni, és Robert Downey Jr.-hoz bármilyen kifogás megteszi. Mellé epres-fehércsokis shake dukált.

1 megjegyzés:

  1. A Vasember I-et elhozhatnátok, én mostanság a II. trailerét nézegettem, R. D. Jr....:)

    VálaszTörlés