Tegnap este jött el a történelmi pillanat, hogy a fejlett világ lakosságának utolsó 5%-ba esve mi is megnézzünk egy Cirque du Soleil előadást. Tudom-tudom, kommerciális pénzgyár, mindenkinek nagy csalódás, stb. Nekünk azért tetszett.
Amit hiányoltunk: azt hittük, hogy majd minden egy kerettörténetbe lesz szépen beágyazva, így plusz értelmet nyernek a számok. Hát ez nem így volt. Volt valamiféle történet, de valahogy abbamaradt félúton, és "csak" a szokásos cirkuszi sorozat let belőle. Ezen kívül fellépett két cikisen béna bohóc-szerűség, szerencsére az első részben túlestünk rajtuk, a másodikba már nem nagyon zavartak be.
És akkor a jó dolgok: a jelmezek fantasztikusak voltak, egy egész külön világot teremtettek. És nem hülyeség a cirkuszporondon a díszlet, illetve az élőzene sem. Örültünk, hogy nem voltak állatos számok, viszont sok volt a trapéz, egyensúlyozás, ide-oda repülés.
A végén adtak azért még jó nagyot a látványnak ezzel a hintás számmal:
Szóval akárki akármit mond, a Cirque du Soleil jó dolog, egyszer érdemes megnézni, de persze csodák nincsenek, ez egy cirkusz.
Kevésbé izgi, hogy ma délelőtt voltam egy kis konferencián, ami arról szólt, hogy az augmented reality lehetőségeket hogyan lehet beépíteni a marketingbe. A legnagyobb tanulság az volt, hogy ha meghívnak előadni valahova, ahol két előadó lesz, akkor egyeztess a másikkal, hogy a közönség ne kétszer ugyanazt hallja, ugyanazokkal a példákkal illusztrálva.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése