2010. július 28., szerda

Szülinapok

A július egy szép sűrű hónap születésnapok szempontjából. 16-án van az Anyué, 26-án a Borié, 27-én az Andrisé és 30-án a Bóé.
Részletesebben egyelőre az Andriséról tudok beszámolni, mert legalább ott voltam. A nagy nap még többé-kevésbé lábadozva telt, mert a múl heti bicótúrán összeszedett valami bacit, és azzal küzdött. Az esti bulit így áttettük mára, és tegnap csak a szolid kis kettesben ünneplés maradt. Főztem egy ratatouille-os-húsos egytálételt, majd megnéztük a Cigányok idejét. Mérsékelten tetszett. Az ezt követő terv az volt, hogy csinálok egy csokifelfújtat, és belerejtem az ajándék linkjét egy darab sütőpapíron, de ehelyett a jó ég tudja mivel elrontottam a gyomrom (biztosan nem a kajával, mert az Andrisnak nem volt gondja), és nem tudtam megsütni a sütit. Így egyszerűen megkapta a linket egy papírfecnin, és felfedezhette az augusztus elejére szervezett milánói hétvége részleteit. A lényeg egy segway-es városnézés,

de ha már arra járunk, megnézünk azért még pár dolgot, eszünk egy jót, és én teljessé teszem a San Mametében elkezdett 2010-es Brunella Gasperini emléktúrámat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése