2009. február 18., szerda

Szórakoztatóipar


Mióta feliratkoztam az online nyelvtanulásra, még egy percet sem töltöttem vele, viszont emiatt szereztem egy fülhallgatót, és találtam egy jó kis online rádiót. Ezt hallgatom naphosszat, gondolatban átismétlem a hétői táncórákon tanultakat, és ennek megfelelően nagyon nem vagyok hatékony a munkában. Illetve ez így nem pontos: az unalmas feladatokat elvégzem (lásd véget nem érő értekezletek jegyzőkönyvének értelmes formába öntése), viszont nagy kreativitásra nem vagyok képes zenehallgatás közben. Azt hiszem, ez örökölt dolog. Emlékszem a síri csöndben eltöltött családi vasárnapi ebédekre, ahol szólt valami lemez, és közben nem volt szabad beszélgetni, mert akkor nem lehet koncentrálni a zenére ;)

Táncon történt egy nagyon vicces dolog: Andrissal együtt általában olyan másfél percet táncolok, utána "Partnerwächsli!" Így az ember belefut mindenféle érdekes táncélménybe, és gyorsan megtanulja, hogy nem feltétlenül a normálisan kinézőek táncolnak viszonylag jól. A tanárok állandó vesszőparipája, hogy nézzünk néha egymásra is. Egyszer nagyon röhögve jön oda hozzám a fiú tanár, hogy átnézek a táncpartnerem válla fölött. Persze ő sem tudta komolyan venni a megjegyzését, mert szegény pasi kb 153 cm volt, és lelkesen rogyasztott, mint egy igazi rongyláb, úgyhogy baromi nehéz volt már az is, hogy ne a feje fölött nézzek át, hanem csak a válla fölött. Az élet apró kihívásai...

Most megyek tovább szervezni a céges spontán síelést. A három szervezőtárs közül kettő szabin van a héten, a harmadik pedig Kaliforniában, úgyhogy megint beszívtam valamit asszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése